Logowanie
Praca - Inspektor weterynaryjny ds. bezpieczeństwa żywności.
Inspektor weterynaryjny ds. bezpieczeństwa żywności
data przyjmowania zgłoszeń 23.12.2021, data rozstrzygnięcia 29.12.2021 nierozstrzygnięty
Organizator: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Miliczu
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Miliczu poszukuje kandydata na stanowisko : Inspektor weterynaryjny ds. bezpieczeństwa żywności.
Ogłoszenie o naborze na zastępstwo członka korpusu służby cywilnej. Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy :1
Adres urzędu : Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz
Miejsce wykonywania pracy: Milicz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :
• Nadzór higieny w ubojni zwierząt, przetwórniach mięsa i punktach skupu dziczyzny oraz prowadzenie rejestru podmiotów i przeprowadzanych kontroli.
• Pobieranie prób środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego w ramach monitoringu w zakresie wykrywania niedozwolonych substancji chemicznych, biologicznych, pozostałości leków i skażeń promieniotwórczych.
• Prowadzenie kontroli nad postępowaniem z ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego, kontrola środków transportu produktów pochodzenia zwierzęcego.
• Nadzór nad badaniem zwierząt rzeźnych i mięsa w obwodach badania.
• Sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem identyfikacji i rejestracji zwierząt, i ich przemieszczania w zakładzie uboju zwierząt rzeźnych.
• Kontrola przestrzegania przepisów o ochronie zwierząt w obrębie zakładu ubojowego.
• Przyjmowanie i wysyłanie informacji o niebezpiecznych produktach żywnościowych w ramach systemu RASFF.
• Prowadzenie dokumentacji, sprawozdawczości i niezbędnej ewidencji spraw oraz wykonywanie innych poleceń Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Warunki Pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30.
• Praca w siedzibie Inspektoratu oraz w terenie (obszar powiat milickiego).
• Praca w zespole.
• Krajowe wyjazdy.
• Dyspozycyjność.
• Zagrożenie korupcją.
• Stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• Urząd zlokalizowany jest w dwupiętrowym budynku, budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym (II piętro), oświetlone światłem słonecznym i sztucznym, wyposażone w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe – praca w terenie i przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Brak dostępu do pomieszczeń usytuowanych na I i II piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach – brak windy. Brak toalet przystosowanych dla niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne to:
• Wykształcenie wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej.
• Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku posiadania wyższego wykształcenia weterynaryjnego.
• Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej.
• Znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej.
• Znajomość KPA.
• Obsługa komputera.
• Czynne prawo jazdy.
• Posiadanie obywatelstwa polskiego.
• Korzystanie z pełni praw publicznych.
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
• Przeszkolenie w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa.
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
• Życiorys/CV i list motywacyjny.
• Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
• Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych.
• Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
• Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Inne dokumenty i oświadczenia
• Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów.
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
Termin składania dokumentów
• Dokumenty należy złożyć do: 23.12.2021 r. osobiście lub pocztą (decyduje data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz Inne informacje Proponowana data zatrudnienia : od 3.01.2022 r. W ofercie należy podać dane kontaktowe ( adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Inspektorat skontaktuje się z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na oferowanym stanowisku, a brak kontaktu jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji. Oferty odrzucone będą komisyjne zniszczone. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej o społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
data przyjmowania zgłoszeń 23.12.2021, data rozstrzygnięcia 29.12.2021 nierozstrzygnięty
Organizator: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Miliczu
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Miliczu poszukuje kandydata na stanowisko : Inspektor weterynaryjny ds. bezpieczeństwa żywności.
Ogłoszenie o naborze na zastępstwo członka korpusu służby cywilnej. Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy :1
Adres urzędu : Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz
Miejsce wykonywania pracy: Milicz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :
• Nadzór higieny w ubojni zwierząt, przetwórniach mięsa i punktach skupu dziczyzny oraz prowadzenie rejestru podmiotów i przeprowadzanych kontroli.
• Pobieranie prób środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego w ramach monitoringu w zakresie wykrywania niedozwolonych substancji chemicznych, biologicznych, pozostałości leków i skażeń promieniotwórczych.
• Prowadzenie kontroli nad postępowaniem z ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego, kontrola środków transportu produktów pochodzenia zwierzęcego.
• Nadzór nad badaniem zwierząt rzeźnych i mięsa w obwodach badania.
• Sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem identyfikacji i rejestracji zwierząt, i ich przemieszczania w zakładzie uboju zwierząt rzeźnych.
• Kontrola przestrzegania przepisów o ochronie zwierząt w obrębie zakładu ubojowego.
• Przyjmowanie i wysyłanie informacji o niebezpiecznych produktach żywnościowych w ramach systemu RASFF.
• Prowadzenie dokumentacji, sprawozdawczości i niezbędnej ewidencji spraw oraz wykonywanie innych poleceń Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Warunki Pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30.
• Praca w siedzibie Inspektoratu oraz w terenie (obszar powiat milickiego).
• Praca w zespole.
• Krajowe wyjazdy.
• Dyspozycyjność.
• Zagrożenie korupcją.
• Stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• Urząd zlokalizowany jest w dwupiętrowym budynku, budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym (II piętro), oświetlone światłem słonecznym i sztucznym, wyposażone w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe – praca w terenie i przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Brak dostępu do pomieszczeń usytuowanych na I i II piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach – brak windy. Brak toalet przystosowanych dla niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne to:
• Wykształcenie wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej.
• Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku posiadania wyższego wykształcenia weterynaryjnego.
• Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej.
• Znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej.
• Znajomość KPA.
• Obsługa komputera.
• Czynne prawo jazdy.
• Posiadanie obywatelstwa polskiego.
• Korzystanie z pełni praw publicznych.
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
• Przeszkolenie w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa.
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
• Życiorys/CV i list motywacyjny.
• Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
• Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych.
• Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
• Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Inne dokumenty i oświadczenia
• Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów.
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
Termin składania dokumentów
• Dokumenty należy złożyć do: 23.12.2021 r. osobiście lub pocztą (decyduje data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz Inne informacje Proponowana data zatrudnienia : od 3.01.2022 r. W ofercie należy podać dane kontaktowe ( adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Inspektorat skontaktuje się z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na oferowanym stanowisku, a brak kontaktu jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji. Oferty odrzucone będą komisyjne zniszczone. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej o społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.